Zakaj Dars raje najema Draganovića, kot da bi sam odvažal tovornjake?
Zakaj se na Darsu ob vseh aferah, ki so izbruhnile v zvezi z avtovleko, še vedno upirajo ideji, da bi sami zagotavljali odvoz poškodovanih in pokvarjenih tovornih vozil?

Najnovejše razkritje Pop TV, da je imelo pri dogovorih za posle z avtovleko na slovenskih avtocestah ključno vlogo "potencialno koruptivno" omrežje okrog odvetnice Nine Zidar Klemenčič, je znova odprlo vprašanje, zakaj na Darsu te dejavnosti ne izvajajo sami.
Razpise za avtovleko namreč v zadnjih 20 letih spremljajo številne afere. Pod vsemi vladami in upravami Darsa so se pojavljali očitki o prirejenih razpisih, kartelnem dogovarjanju, privilegiranih izvajalcih, odiranju tujih voznikov tovornjakov in sumih kriminalnih dejanj.
Vse to bi bilo mogoče najlažje "presekati" tako, da bi storitve avtovleke prevzel sam Dars, ki zaradi tega ne bi več potreboval zunanjih izvajalcev. A tudi po najnovejši aferi nič ne kaže, da se bo to tudi zgodilo.
Na Darsu, ki ga vodi Andrej Ribič, tako trenutno nimajo nobenih načrtov, da bi sami izvajali to dejavnost. Nasprotno: pripravljajo se na podelitev koncesije za opravljanje storitev odvoza poškodovanih in pokvarjenih vozil nad 3,5 tone.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke