Vse, kar morate vedeti o promocijskih majicah
Promocijske majice so povsod okoli nas in zagotovo ga ni nikogar, ki ne bi imel vsaj ene v svoji omari.

Zagotovo so majice eden najpopularnejših promocijskih artiklov skozi čas in ravno zaradi tega se jim je nemogoče izogniti ob kakršni koli oglaševalski kampanji.
Pa vendar se trendi tudi v tem segmentu oglaševanja hitro spreminjajo in promocijske majice že dolgo niso samo kas oblačila, temveč prefinjeno oglaševalsko orodje, s katerim lahko dosegate zavidljive rezultate, če ga uporabite premišljeno.
Promocijske majice so več kot zgolj oblačila
Kot je nekoč dejala slavna modna oblikovalka Coco Chanel: "Moda ni nekaj, kar obstaja samo v oblekah. Moda je na nebu, na ulici, v čarobnosti, povezana je z idejami, načinom življenja, dogajanjem.", tako tudi promocijske majice niso več le del običajnega oglaševalskega repertoarja, ampak postajajo del našega vsakdanjega življenja. Torej so kosi oblačila, ki ga ne oblečemo zgolj takrat, ko moramo, temveč kadarkoli, ker se v njih počutimo prijetno.
Z vidika podjetja ali blagovne znamke je zato zelo pomembno, da podarimo promocijske majice, ki so kakovostne, modernih krojev in materialov ter z grafikami, ki so izvirne in sporočilne. Ne nazadnje morajo promocijska ali poslovna darila odražati duh vašega podjetja in vrednote, ki stojijo za njim.
Promocijske polo majice
Če želite eleganco, profesionalen videz za svoj promocijski dogodek, sejem ali zgolj enotno uniformo svojih zaposlenih, so polo majice prava rešitev. Ovratnik, gumbi na izrezu ter kroj dajejo tem majicam bolj formalen videz, kot običajnim. Pa to še ni vse.
- Polo majice so na voljo skoraj v vseh barvnih kombinacijah, zato so prilagodljive vsem ciljnim skupinam in potrebam vašega podjetja ali blagovne znamke.
- Materiali,uporabljeni pri izdelavi polo majic, so običajno trpežni, zato so le te tudi bolj vzdržljive.
- Kroj in uporabljeni materiali polo majice naredijo udobne za nošenje in so zelo priljubljene pri zaposlenih in poslovnih partnerjih.
- Polo majice so zaradi vseh pozitivnih lastnosti pogosto uporabljane in zaradi tega zelo hvaležno poslovno ali promocijsko darilo.
Pri izbiri najprimernejših promocijskih polo majic je poznavanje svoje ciljne skupine in namena, za katerega bodo uporabljene, nujno. Dober razmislek in raziskava pred nakupom sta lahko odločilnega pomena za uspešno izvedbo reklame akcije.
Brandiranje promocijskih polo majic
Za umeščanje logotipa ali reklamnega sporočila na polo majice se najpogosteje uporabljata tisk in vezenje. Vezenje praviloma daje bolj bogat, profesionalen videz, vendar je lahko dražje in manj primerno za zapletene ali večbarvne motive. Tiskanje je običajno cenejša alternativa, ki omogoča uporabo široke palete barv in zapletenih dizajnov, je pa na dolgi rok manj obstojno.
Ne glede na tehnologijo, ki jo uporabite za brandiranje, je zelo pomembno, da je izvedba kakovostna. Zato je pomembno, da izberete zanesljivega partnerja za izvedbo projekta, cena pa ne sme biti ključen dejavnik pri izboru.
Promocijske T majice
T majice so zimzelen artikel, ki ga morate imeti v naboru svojih promocijskih daril. Na trgu obstaja širok nabor barv, modelov in krojev majic, katere bodo ob domišljenem oblikovanju potiska, imele močan oglaševalski domet.
Dejstvo namreč je, da mnogi zelo radi posežejo za promocijskimi majicami tudi v vsakdanjem življenju, če se le te aktualne, modne in kakovostne, kar pa predstavlja za nas, oglaševalce, neizmeren potencial.
Kakšne tehnike brendiranja uporabljamo na T majicah
Večkrat rečemo, da so majice veliko platno, ki samo čaka na umetnika, dobrega grafičnega oblikovalca, ki bo znal to platno izpolniti na način, ki bo pritegnil čim več ljudi, da bodo majico oblekli in se z njo odpravili v javnost.
Že od nekdaj so promocijske majice izjemno učinkovit način širjenja prepoznavnosti podjetja, saj ko jih nosijo zaposleni, kupci ali poslovni partnerji, postanejo potujoč oglas, ki poviša raven vidnosti in prisotnosti blagovne znamke ali podjetja na trgu.
Pa vendar je lahko dobro oblikovanje zaman, če kakovost tiska ni dobra in majica postane neuporabna. Zato je zelo pomembno izbrati dobrega tiskarja in seveda izbrati najprimernejšo tehnologijo tiska.
Najpogostejše tehnike brandiranja majic so:
- Sito tisk je najstarejša tehnologija tiska na tekstil, pri kateri barvo prenašamo skozi sito neposredno na majico. Cenovno ugodna opcija, ki je primerna za večje količine.
- Podobna tehnologija je tiskanje s preslikači, kar pomeni prenašanje barve s sito tisk tehniko najprej na poseben papir, nakar s pomočjo stiskalnice in visoke temperature ta odtis prenesemo na tkanino.
- Najnovejša tehnologija je DTG tiskanje, kjer s posebnimi tiskalniki tiskamo vsako majico posebej. Ta način nam omogoča izdelavo personaliziranih in unikatnih majic po sprejemljivi ceni.
- Vezenje je tehnika znamčenja, pri kateri logotip strojno izvezemo z nitjo. Tako izdelan logotipa ali promocijsko sporočilo je trajno in ima bogat izgled. Vezenje je predvsem primerno za polo majice ali T majice izdelane iz kakovostnejšega materiala.
Vsaka tehnika ima svoje prednosti in pomanjkljivosti, ki jih je treba upoštevati ob izdelavi. Dober tiskar ali trgovec s promocijskimi darili vam bo znal svetovati in izbrati najprimernejšo.
Iz kakšnega materiala naj bodo promocijske majice
Mogoče je najboljši odgovor na to vprašanje zelo preprost. Kakovostnega!
Najboljši način, kako izbrati primeren material za svoje promocijske majice je, da se osredotočite na njegovo kakovost, vzdržljivost in trajnost. Je pa tudi res, da obstaja veliko materialov, ki pa imajo različne lastnosti in zato niso vsi primerni za vsak namen ali priložnost.
Zagotovo je bombaž največkrat uporabljen material za izdelavo majic. Ker je to naraven material, je zelo udoben in obenem vpojen, kar je zelo primerno za vroče poletne dneve. Žal pa so zaradi svoje organske zasnove, bombažne majice nagnjene tudi h krčenju in spremembam oblike, kar jih kaže, kot manj vzdržljive.
Alternativa bombažnim so sintetične, poliestrske majice, ki so zelo vzdržljive in zahtevajo enostavno vzdrževanje. V večini primerov jih zaradi teh lastnosti uporabljamo pri športu in rekreaciji.
Okolju prijazne promocijske majice zmanjšujejo okoljski vpliv in krepijo ugled vašega podjetja kot družbeno odgovornega.
Zeleni materiali, kot sta organski bombaž ali recikliran tekstil, so nov trend, ki je zaradi vse večji skrbi za okolje, postal zelo popularen. V večini primerov ti materiali nudijo podobne lastnosti, kot tradicionalni, so pa izdelani na okolju prijazen način. Veliko podjetij z njimi želi pokazati svojo družbeno odgovorno usmeritev.
Med materiali, ki jih uporabljamo za izdelavo promocijskih majic, se velikokrat znajdejo tudi razne mešanice, ki združujejo pozitivne lastnosti. Tako so majice, izdelane iz mešanice bombaža in poliestra udobne in obenem vzdržljive, kar jih uvršča med zelo priljubljene.
Izbira pravega materiala, iz katerega bodo vaše promocijske majice, še zdaleč ni zanemarljiva, kajti lahko resnično močno vpliva k uspehu vaše oglaševalske kampanje.
Moč promocijskih majic v svetu trženja
Promocijske majice so močno oglaševalsko orodje, s katerim boste lahko občutno povečali svojo prepoznavnost na trgu in se še trdneje povezali s svojimi kupci in poslovnimi partnerji.
Je pa potrebno pred odločitvijo o nakupu resno preučiti in upoštevati naslednja dejstva:
Materiali morajo biti kakovostni in morajo zagotavljati udobje in dolgo življenjsko dobo.
Oblikovanje ne služi zgolj promociji blagovne znamke, temveč mora biti tudi zanimivo tudi vaši ciljni skupini, saj boste le tako dosegli, da bodo majice v obtoku opravljale svoje oglaševalsko poslanstvo.
Razumeti morate želje in potrebe svoje ciljne skupine, saj boste le tako lahko izdelali resnično zaželene promocijske majice.
Sama izbira, nabava in opremljanje majic s potiski ali vezenjem, je zagotovo projekt, ki se ga morate lotiti z vso resnostjo, izbira dobrega dobavitelja pa je ključna za uspešno izvedbo promocijske akcije z majicami.
Statistično so promocijska oblačila in s tem tudi promocijske majice v vrhu priljubljenosti med prejemniki promocijski ali poslovnih daril. Raziskave kažejo, da ima več kakor 57 % ljudi, ki prejmejo promocijsko majico, svoje dojemanje blagovne znamke izkazuje kot pozitivno. To dokazuje pomembnost pravilne izbire majic za vašo kampanjo.
Promocijske majice niso zgolj oblačilo, temveč izražajo sporočilo, ki ga želite poslati v svet. Izberite kakovostne, modne in uporabne majice, da bo vaša blagovna znamka ali podjetje ostala še dolgo v mislih in srcih vaših poslovnih partnerjev in zaposlenih.
Vas zanima še več uporabnih nasvetov o promocijskih majicah? Preberite zapis Dejstva, ki jih morate vedeti o promocijskih majicah.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke