Pritožbi sta bili po naših neuradnih informacijah zavrnjeni, ker pritožnikoma ni uspelo dokazati obstoja razlogov za izločitev. Še konec prejšnjega tedna na državni revizijski komisijo niso bili enotni glede odločitve, vendar je na koncu senat soglasno odločil, da se pritožbi zavrneta.
To pomeni, da lahko Družba za avtoceste (Dars) začne pogajanja s tremi ponudniki, med katerimi je najugodnejšo ponudbo oddal turški gradbinec Cengiz. Njegova ponudba je znašala skoraj sto milijonov evrov in je bila bistveno nižja od preostalih osmih ponudb.
V igri za gradnjo so tako poleg turškega Cengiza, ki je oddal najnižjo ponudbo, še dva ponudnika:
- konzorcij podjetij Kolektor CGP, Riko in turški Yapi Merkezi (121 milijonov evrov) ter
- konzorcij podjetij Implenia Österreich, Implenia Švica in CGP Novo mesto (121,5 milijona evrov).
Opozorimo, da to še ni konec sage o izbiri izvajalca. Po končanih pogajanjih imajo neizbrani ponudniki možnost ponovne pritožbe. Vendar imajo bolj malo možnosti za njen uspeh, saj je predmet pogajanja izključno cena.
Gradnja druge cevi predora na slovenski strani se bo predvidoma začela spomladi prihodnje leto. To je skoraj leto in pol pozneje od začetka gradnje predora na avstrijski strani.
Dars je izvajalca gradnje druge cevi karavanškega predora sicer začel iskati že decembra 2017, a so pritožbe oddajo naročila močno zavlekle. S tem se je zamaknila tudi gradnja, ki bi se morala začeti sredi leta 2018.
Članek prvotno objavljen na strani siol.net